Anvelopele trebuie protejate de soare și precipitații, din această cauză ele sunt transportante în remorci acoperite cu prelată.

La transportarea stivelor de anvelope (când  anvelopele sunt adunate câte mai multe bucăți  în "piramide", acestea trebuie să se afle în  poziție verticală. Anvelopele sunt transportate atât în set cu camera cu aer,  cât și fără ele.

Camerele cu aer se pun  în interiorul anvelopei și sunt umflate cu aer până când volumul intern al pneului este umplut. Camerele cu aer, care sunt expediate fără  anvelope sunt transportate în  formă pliată (cu supapa în interior). Este permisă transportarea camerelor în grămezi stivuite, fără pliere.

Este necesar să întreprindeți toate măsurile de precauție pentru a exclude deteriorarea camerelor cu aer de către supape. Condiții similare trebuie respectate la transportul pneurilor și benzilor de contur(etanșare). Benzile de contur/etanșare sunt transportate în stive/ambalaje câte 5-20 de bucăți (în funcție de dimensiuni), legate în 2-3 locuri. Anvelopele, camerele, benzile de etanșare, care sunt  transportate la o temperatură sub -45 grade, trebuie protejate împotriva loviturilor.

Pentru a evita deformarea pereților laterali, anvelopele fără camere sunt transportate cu  bare speciale de susținere.

Este interzisă transportarea anvelopelor, camerelor, benzilor de eșantare  împreună cu substanțe acide sau alcaline, acumulatoare și alte substanțe care pot distruge cauciucul.